حرفای ناگفته زیاده ولی چه فایده گل من

اس ام اس تولد

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ق.ظ

اس ام اس تولد

اس ام اس تولد , اس ام اس تولدت مبارک , اس ام اس تولد خواهر , اس ام اس تولد برادر 

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره تبریک اس ام اس تولد عاشقانه و رسمی همسر و برادر و خواهر و پدر و مادر و دوست و رفیق در دسته سرگرمی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

یه گل دارم فلفلیه!

مثل بهاره اما قلقلیه!

دوسش دارم فراوان

گل من کنارم بمون

تولد تولد تولدت مبارک گل نازم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
امروز که تولد توست

برای تو َبرای چشم های تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من َ در هر تولد تو باز زنده می شوم

تولدم مبارک

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

امروز سالروز تولد توست

و من برایت هدیه ای نخریده ام

که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

من روز تولدت خود متولد می شوم

تولدمان مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هدیه‌ام از تولد، گریه بود

خندیدن را تو به من آموختی

سنگ بوده‌ام، تو کوهم کردی

برف می‌شدم، تو آبم کردی

آب می‌شدم، تو خانه دریا را نشانم دادی

می‌دانستم گریه چیست

خندیدن را

تو به من هدیه کردی.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دوستت دارم قد یه بشکه بنزین

خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین

روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چه لطیف است حس آغازی دوباره ،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز… روز میلاد… روز تو! روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

  • نیوشا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی